18/1

Hej! Idag vaknade jag kvart i nio av mamma som kom in i mittt rum och om jag ville ha frukost, jo det vill jag, men då var jag ju så trött så jag somnade om!
Kvart över tio vaknade och var hungrig, så jag gick ner för fika, tänkte att jag får väl göra eget fika..
 Men jag hade tur! Mamma hade fortfarande framme fika, o Celia satt vid bordet och fika :D
Så då fikade jag , och var snabbare än Celia, som vanligt, för hon e ju inge snabb när det gäller att fika, .. ungefär en timme brukar de ta, inte alltid, men ibland..
Iaf så höll jag på med henne, typ att tjata att hon ska klä på sig, och sånt... 
Sen gick jag upp i mitt rum och kom på att jag inte hade gjort sv och spanska läxan !
Då satte jag mig vid datorn, men har inte börjat med det än..
Nu sitterjag ochbloggar snackar på msn och vill inte göra läxan..Ska snart ätaaaa, men villinte ha Potatisburgare! 
 Usch, fy, blä!!
Celia älskar de, men jag gillar det med raka motsatsen som hon gör..
Men nu måste jag väl börja med läxorna :/
Kan inte dra ut på de nå mer..
Men först kommer dagens bild --->





 Är jag Söööt elr SuperSööt?


Harebra! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0