20/1 Tisadaga

Hej! Idag var skola väldigt roolig :D
Vi hade bara up och estet pass och om man ville lunch :D
 Sen var man ledi, för dom hade lagt in en xtra kompetensutvecklingsdag (k - dag ) för att bestämma hur arbetsveckorna ska va inom vårterminen.. 
Mellan ett och halv  väntade jag på att pappa skulle hämta mig, men sen ringde han och sa att han s´kulle hämta mig vid shell, så gicka jag dit, åkte till stan och gick in på tandregleringen,..
När jag kom in till tdl sa dom att de skulle testa ut en tandställning till mig, typ ta kort och sånt..
 Leran som jag hade i munnen smakade jätte äckligt!!!! 
  Sen gick vi till ett annat rum som man tar kort på tänderna  i  tog maan inte alls bara kort på tänderna utan på mig själv oxå.. :S '
Sen sa de att jag kommer och få tandställning, och jag tror dom menar en RÄLS ! 
För hon visade en räls och pratade om att jag nog skulle få en sån :( :( !!!
Men om typ en månad ska jag dit igen för typ info och då nästa gång ska jag antagligen få tandställning, kanske på två månader..
Efter de for vi till Solbacken och köpte mat, sen bar det hemmåt..
Iaf så ska fam, Kerttula komma till oss och äta suring :D
Mums!!
 Kanske vi ska köra lite scooter, vem vet? :P
 Men nu måste jag leta reda på vad vi har för eng läxa, för jag vet  inte de :/


Här kommer dagens bild först --->



 Ska göra den språkläxan osså.. 

Haresåsuperduperjättemktbradå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0