Lördag 17/1

Hej! Idag vaknade jag elva, av att det levde om :/
Celia kom in  i mitt rum och ville säga Hej...
Sen kom mamma in och sa att dom skulle till nån kompis till mamma, och jag kunde få följa me om jag ville,. men jag orkade inte skynda mig, för jag hade ju precis vaknat!
Så då tvingade jag mig upp, och började klä påmig, men ville spela GH, dom nya gitarrerna hade kommit dagen innan så jag ville spela in dan lite..
Sen slöade jag vid TV:n halva dan, och började städa lite, det var väldigt stökigt, för jag och Pajjo  hade splockatupp gitarerna och det låg massor med kartonger i hela rummet :(
Sen ville pappa att jag skulle komma och kolla på nåt vid datorn, efter de att han gick slank jag ner vid datorn, och nu sitter jag här :D
Sen vet jag inte vad mer som ska hända idag, får väl hoppas att det blir lite kul.. 

Och förresten!, här kommer dagens bild--->  



 Söööt?? O,ja!!  Lite fel årstid.. jag vet, men den var så söt!!

Harebra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0