Onsdag 14/1

Hej! Förlåt för jag inte skrivit på ett tag, men vi har problem me datorn, så jag kan inte skriva så ofta:/ 
 Idag var det ovanligt tråkigt på skolan, så jag orkar inte skriva om den..
Men på rasten hade jag väldigt kul med Emma :D Nån rast , minnns inte vikken..
 Men efter skolan var jag med Pajjo, Jojje och Ellen :D
 Vi var ute :D
Sen skulle jag få äta hos Ellen, och där åt jag jätte mumsiga typ biffar och pasta :) Jag tror jag prövade nåt jätte gott till pastan, det var grönt, men gott, tror det heter pesto, eller nåt sånt.. Iaf var det jätte gott, och sen ´´snodde´´ jag några oliver, och Ellen tyckte jag var jätte sekig :P
Sen förhörde vi vaeandra på eng läxan, det var inte så svårt, för jag hade övat hemma :D
Efter läxan skulle Ellen på dansen i Skeå så då böörjade vi me henne till busshållsplatsen..
Först tyckte Ellen inte att vi hade nå bråttom, men sen när vi fortfarande var kvar på isen och hon hade tio minuter kvar innan bussen gick, så fick hon bråttom!! :P
Så då följde Pajjo och Jojje mej hem och vi spelade GH (GuitarHero) typ hela tiden, .. 
Sen så har jag slöat, och tränat på läxan..
Men nu ska jag lägga mig och läsa lite och sen sova,..
Här kommer en bild.. :
 Snygg?  :P
 
Harebra! <3

Kommentarer
Postat av: Allafinamänniskorimittliv:)

det var pesto XD

Jag var sur på pappa som tjatade om allt, så ja, först var jag stressad för att pappa... sen var det kul:) åka iiiiiiiiis :D Sen blev jag stressad, sprang till busshållplatsen. 10 minuter tidig. Fick vänta. Känner mig duktig. ... .

2009-01-15 @ 16:04:05
URL: http://lillellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0