Oooonsdag 28/1

Hej ! Idag gick dagen ganska snabbt ! De e v'l ganska bra.. Men men .. jag v'ntar och v'nta p[ att boken, S[ l'nge vi b[da andas, (breaking down)  ska komma p[ svenska, den 12  mars  ! !   Ni borde l'sa serien f;r det 'r nog den superduper b'sta serie jag n[nsin l'st!!     L'S DEN! Allts[ om ni undrar vrf de 'r sonhanera [ ' och varf;r inte de tre sista boksteverna i alfabetet finns me, 'r f;r att tangetbordet har dampat l;st totallt! inget e typ vart de ska va !!! Skit jobbit.. S[ nu blir de gaaaaaaaaaaaaanska monga stav fel !! Oj, nu vart det fet text! Allts[ inl'gget kommer bli j'tte puckat xD Iaf s[ ska jag lyssna p[ http://se.youtube.com/watch?v=bBeGmjtumSg&feature=related, tr'na p[ l'xan och grubbla varf;r tangetbordet dampa .. Kanske lite bok ox[... Men innan dess, dagens bild ---->




 Mitt smile n'r jag tr'ffar v'nnerna <33

HArebra! <33 (ni har  tur som inte beh;ver lyssna på min hicka,  )








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0