Sista dagen av lovet :D

Hejhej! Idag ska jag Maritha, Anna, och Fredde till mosters stuga :) en stund... Det ska bli kul..
 Men vi blir inte där så länge, jag ska ju me bussen hem och den går nog runt 16, men ändå, de ska bli kul :D
 Idag är jag jätte trött :/
Vaknade av att Sarek skällde på nåt, och då hörde jag att Maritha steg upp. Hon kom in och väckte mig, men jag somnade om... Klockan var runt tio tror jag.. Men jag somnade om..
För det kändes som klockan var 7! och då kunde jaginte bara stiga upp :)
Vi har lagt oss jätte sent alla nätter i Arjeplog :D
Och nu förstår jag inte hur jag ska kunna stiga upp imoorrn runt sju och fara till skolan så tidit!! :/
Usch, kan vi int bara få ha sovmorgon första dagen?? :P
Nä, men nu ska jag gå och göra mig klar, jag sitter bara i pyjamas än..
 Harebra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0