Torsadag 1/1 - 09

Hejsan! Igår var det Nyårsafton :)
Den firade vi med Matheus, Lucas och Melissas familj :D
Det var kul, men Matheus och Lucas skulle fara bort sen runt 18 :/ , så då vart det bara mamma, pappa Melle, jag brorsan Mika och Benendita kvar :)
Det var häftigt att kolla på alla rakter som flög upp och dom lät  vääldiiit mkt! :P  Jag sov över hos Melle :D Vi låg och pratade ungefär till klockan var 2, sen så somnade vi..
På morgonen (eller ska man säga vid lunchtid? ;D ) så slappade vvi och bara såg på tv, spelade tv-spel och satt vid datorn :) Och Benendita fyller år idag, så vi åt lite smörgås
Sen när jag kom hem så var moster, mormor och kusinen där med hundarna :D Vi skulle bjuda dom på midda o vi åt fisk med pressad potatis :D MUMMMS!!
Sen har jag bara slappat vi datorn och spelat guitar hero :) Nu har jag inge mer och skriva...
Harebra! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0