Torsdag 15/1

Hej! Idag har skolan vart ganska bra..
Som vanligt var kompisarna och rasterna bäst, men lektionerna gick väl hyfsat bra :)
När jag kom hem så var jag stelfrusen, så jag gick direkt till mittt rum, drog en filt över mig och började läsa en bok..
När jag läst ut den hade jag ingen annan lust att göra läxor så jag började på en ny bok, läste ut den me och började med läxor..
Eller jag ska börja med läxor, här på datorn, de e ju enklast...    
Ikvälll måste jag lägga mig tidigt, har inte lagt mig tidigt sen vårterminen börjat, det är väl en vana sen lovet.. Men en vana e väl till för att brytas??
Iaf tidig kväll somsagt, och då börjar jag väl på en ny bok :D
Men nu ska jag göra lite läxor :/
 

Och pyttelite innan de ska jag lägga in en dagens bild .. :



  Så ser väl alla ut nån gång! :P Oskyldii!!

Harebra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0