6/1 - 09

Hej! Idag är jag i Atjeeeeplog :P Nä, jag skojja ba, Arjeplog :)
 Här hälsar jag på moster, kusinerna och hundarna såklart! :P Det är jätte mysiiit :)
 Idag sov jag och Maritha inte så länge, vi vaknade runt nio och sen slöade jag framför tv:n jätte länge och då kom moster och la sig i soffan och somnade där, jag oxå för den delen :) 
Runt 13 vaknade jag av att telefonen ringde och då väckte jag moster så då gjorde vi oss klara och åt lite lunch, och sen for vi hem, satte på Sarek och Dolly selarna och for ut och åkte spark :D
Det är jätte kul och det går jätte snabbt när man säger : HejaHeja! , till Sarek! Fast bara en stund för han blir ju trött senare..
När vi hade vari ute en timme kanske så kom vi hem och släppte in hundarna och började skotta på uppfarten :/ Det snöade jätte mkt igår :/ När vi kom in så frös jag ganska mkt så då gjorde jag en brasa i kaminen, och nu sitter jag här och väntar på att Ida, Anna, Fredde och Topsy ska komm hit :) Fast Ida kommer nog snart, för hon e hemma hos sig, men Anna och co ska köra till Skellefteå för att göra nåt och sen komma hit.. Så det blir väl ganska sent på kvällen när de kommer antar jag.. Nu ska jag gå och hjälpa moster med maten..
Harebra! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0