Trööt! elr kanske Trött?

Hej! Idag e jag jätte trött! elr kanske trööt? :S  SKolan var rolig, men orka berätta om den? :P
Tränar på engelskan som vi ska ha green test på torsdag ! Verben oxå? :S
Middan e snart klar, men e jag hungrig? Ellen var inte på skolan idag .. :/  Jag viilll att nåt typp ska hända, typ att jag färgar håret, elr att vi får en hund snart,?  :P :$ Nä, men kanske ett disco, ja elr VAD SOM HELST, ! Hehe, lite trött som sagt, och jag vill va me nån kompis, men orkar inte.. Skriva nåt vettigt på bloggen knaske?  Om jag klipper mig, hur ska jag då klippa mig , tycker ni?  Jag har ont i magen :( Och jojje e jobbi på msn ! :D Ska typ lägga mig och läsanån bok snart, kanske jag somar en stund, hoppas jag inte blir sjuk som typ de flesta e nu..  ,.. Men innan dess ska jag lägga in dagens bild.. -->


 ??

HArebra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0