dålig uppdatering

som sagt...
jag sugeer på att uppdatera från dag till dag, men det är för att, ett jag har inte tillgång till dator, två, i helgen var jag hos mormor, och där finns det absolut ingen dator.. okej, slut på ursäkter! lite uppdatering ;] -- >

i onsdags var jag Melissa, vi spelade typ bara sims, och var hos henne..
I torsdags klippte jag mig, tog ganska mycket p[ topparna, s[ d[ slipper jag klippa mig igen i sommar .. slingade ox[, ljust..

I hade niorna fotbollsmatch mot lrarna, och lrarna var utkldda till typ, ja, allt mjligt, typ alla killar hade brst och korta kl'nningar, s[ ja, det var juh en lite ennorlundaa match xD, l'rarna vann med 1 0  ...
Efter matchen var jag med EmmaP, vi for hem till mig och h'mtade saker sommjag skulle ha ;ver helgen, mamma pappa och carl har varit i en stuga i helgen, och jag hemma hos min 'lskade lilla mormor <33  
Sen for vi till henne och spelade lite Xbox, och kortspel, som jag s;g i , och f;rlorade hela tiden! xD
sen skulle jag hem och 'ta, och de blev k;ttbullar och makaroner .

P[ l;rdag vaknade jag av att en kompis till mamma s hund slickade mig i ansiktet gode v[ldsamt, hehe, och ja, d[ vlev jag v'ldigt kkklarvaken xD
Sen gjorde jag mig klar, och s[g p[ tv typ hela dan..
P[ kv'llen, s[ skulle jag till EmmaP, hon skulle typ ha fest, elr hur jag nu ska kalla de..
Innan jag for till henne, for jag till Sofia, och vi for till Emma typ en halvtimme tidigt ..N'r alla v'l kommit, ;ppnade hon alla presenter, tror hon vart v'ldigt n;jd.. Sen gjorde vi pizza, vi fick forma den sj'lv, och, ja, min vart typ en alltannat'nenrundpizza .. Sen, ja, iaf, vi hade skitkul, och orkar inte skriva allt, f;r deet 'r s[ mycket, att det skulle typ ta hela dan..
 
Idag har jag slappat vid tvn.. K'kade k;tt pommes och bea s[s med mormor , mums!
Sen for jag hem, och nu sitter jag h'r..
V'ntar p[ att resten av min k'ra familj ska komma hem, och l'ngtar inte tills skolan imorrn, vi ska ha orietering, skitkuul allts[  ... INTE!!!!!!! Som tr;st ska jagvara meed Frida och EmmaJ .............

puss :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0