min blogg är jätttetråkig!

jag suger på uppdatera, sorry..
ingen läser ändå aldrig min bogg, så det spelar väll ingen roll..

men men, midsommar var vi hos mamma och pappas kompisar..
skolavslutningen vaar rolig,
och övernattningen med klassen var myggig, ont i huvut för en kompis och blött kan man säga :)
nu sitter jag och ser på film med Melle, vi ser en sugig Underbara älskade, den suger!

Har bytt till rosa på tandställningen, och trålar..

Ska nog köpa en bärbar dator, har fått tips av Meilssas storebror, tack tack Matheus! :)

Det blir troligtvis den här:  ... ja, datorn dampar, så ni får kopiera den och så, om ni vill se den ..
-->  http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h0000y_Cs81U4;sid=qZTvgVxIQ-HugRZ30o0mh72LXFba1Gwtok8=?ProductID=hU_D4QFHXkYAAAEhtBkvTtRj&CatalogCategoryID=nG3D4QFHifYAAAEODXRZtSxN&Selected=Accessories#tProductTabcontent

fast den e gode dyr!


Fölåtförlåtförlåt för min dåliga uppdatering, men våran dator e pajj, och biggan glömmer alltid sin bärbara(som jag skrivver på nu) när hon kommer ner till hamn ..

PUUSSS :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0