Kollofröken

Hejsan alla kära !
Idag har jag ägnat min dag åt att vara med min supergulliga 4 åriga grannflicka Nova :D
Jag hoppade studsmatta och badade med henne, fast hon badade , int jag :D
Sen skulle vi hämta Celia från fritids, så då när vi kom hem så for vi och badade vid postbrggan, (jätte äcklig och stenig botten! Rekomenderas inte aatt bada där! Bara för småttingar :p ) fast dom doppade aldrig sig, dom skrek om att det fanns "jätte maneter (eller som Celia sa, jätte stora maGneter!! över alt, och dom är jätte farliga! " jag skämdes gansak mycket, för det var några stucken som satt och prata ganska nära oss xD Sen ville Celia absolut gå och hälsa på en jämnårig kille som stog och kasta sten en ifrån där vi satt.. Och ja, jag satt och låssades att jag inte kände henne xD
Sen följde jag mamma Nova och Celia till Kallholmen och hälsade på några vi känner där, och där vart det typ ett kollo, och jag vart poppis på studsmattan, alla ville hoppa med mig, dom börja tillochmed bråka om de ! hehe, xD
Sen när jag kom hem fann jag att datorn var igång :D :D :D Gissa om jag vart glad??? Absolut! .. Men såklart så var de juh inte den riktiga datorn, det var bara en gammal skruttdator som var för tillfället..
Men det kan inte hjälpas,..
Enligt mitt horoskop har jag ett viktig beslut att bestämma, och jag har det oxå, vettefan hur jag ska göra med de! Grubbelgrubbel.. Innan 00.00 ska de vara slutgrubblat, varför vet jag inte, men, nu går mitt hjärnkontor i full fart!
Imorrn ska jag fara och bada med Alva, någostans, med pappa och Celia med, ... tydligen :/
Det ska bli varmt i veckan, sen blire dåligt!              De e juh förfan april väder hela sommarn! Igår haglade  och åskade me! Det ska bli en väldigt intressant sommar!


Men nu mina vänner små, så ska jag grubbla och gråta över att mina gratis sms är slut, och kan inte smsa!OM sex dagar, men iaf! Det är en evighet!! xD


puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0