tisdag

Hej!
Vill bara s'ga att tangentbordet har ultra damp, s[ endel bokst'ver 'r helt crazy!

Ig[r vaar jag hos tandl'karen, fick en ny  typ st[ltr[d  , och bytte f''rg, de vart guld ..

Har l'st ut Eragon, s[ nu blire De "ldsta ..

Idag hade vi up, sysl;jd, d'r han jag inte mycket!  Typ bara sy p[ tv[ prickar p[ bokst'verna, s[ jag m[ste vara p[ extrag[ngerna, som 'r m[ndag tisdag..  Sen hade vi lunch, som var typ en normal r'tt, korvstroganoff, sen matte, hade 13\25 , jagvet, inte bra, men jag sug p[ matte, .. sen kemi, som var ganska bra..


Emaap fyller [r idag >D Grattis gumman! >33
"r med Melissaa, har vart me hon hela dagen >D

  13 !!

Hare!
puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0