förlåtförlåtförlåtförlåtförlåt

Hejj!
Sorry att jag inte har skrivit på typ tremiljarder år, men dator har precis landat där den ska vara (och inte i en verkstad), men internet har tjorvaat exakt varje gåmg jag har velat sätta mig vid  datorn! :/
Iaf så har vi haft övernattning med klassen, och det var kul.. Vi (eller ja, de flesta somnade runt tre, och det var ganska trögt att vakna kl. 8 på morgonen av skratt från andra rummet .. :/
Iaf så är Frasse mer elr mindre våran hund :D Jag menar, från början var han ju ganska ny, och är inte på samma sätt, ich man kände inte för han på samma sätt som jag gör nu. Nu är han min lilla Skurborste  xD, ( varför jag kallar han så är för att han har skägg och att han ser faktist ut som en skurborste! ) Snart ska jag sätta igång The Sims 2 och kolla om det funkar , för eftersom Calles WOW  funkar så borde mitt spel oxå funka! För jag tror faktist att WOW tar mer grafik än The Sims !! 
Vi har typ tre prov/test i veckan! Imorrn har vi matteTest (som  matte-Micke kallar de), och på onsdag har vi spanska Prov, och på fredag har vi Engelska GreenTest .. Ganska mkt plugg! Iaf så gruvar jag mig nog mest inför matten ..  För jag kan verkligen inte det här kapitlet! Alla som har prov i veckan (inklusive mig, för det lär jag behöva) : Lycka Till !!

Haregöttåsovgött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0