förlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåt

Hejjsan!
 Sorry om jag inte skrivit på typ tre miljader år, men vår dator är inlämnad för lagnig .. Not fun, har fått leva utan dator i nästan en vecka ! :(  Palla inte och skriva allt som har hänt, men det som är det mest intressantasste är att vi har fått en HUND :D :D :D :D Han heter Frasse, och är en mellan schnauzer p&s :] Han är ca. 2 månader och är världens underbaraste!! Han är ganska orolig och saknar hemmet och sina föräldrar, men jag tror han kommer att trivas .. Får väl hoppas de!   Kan dessvärre inte lägga upp några bilder .. Skriver på skolan, vi har nån slags grej med no:n  .. Jag håller på att läsa Så länge vi båda andas !!!!!! Började läsa den i förrgår, och jag är helt borta i den! :D Den är så j*vla bra!! Men det jag stör mig på är att jag inte har/kan se(-tt) filmen ..  MEn nu måste jag fortsätta ..
Haregött!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja.. Då var Frasse på plats! Jag längtar å få träffa han nu. Kommer på måndag! Kram på dig!

2009-03-25 @ 19:47:15
URL: http://idisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0