Här e jag :]

Hejjsan! Igårvar det sjukt kul! Eller var det förrgår? Jo det var de! Iaf så var jag med <pajjo och vi åkte skoter med min pappa och brorsan :)
Först skulle vi typ fara till Vithatta och åka madrass och annat, men när vi var ute på isen, och kört förbi udden så började flövatten komma och skoter ville inte fortsätta :/
Så  pappa lossade pulkan och  for o kollade vart det var mer flövatten, så att viskulle kunna dra pulkan till land. Men det var JÄTTE mycket flövatten!
Runt 2 dm tror jag apappa sa.. Så det var trögt att dra pulkan så pappa var tvungen att hjälpa oss dra pulkan.
Vi drog pulkan och det var ganska trögt! 
Men iaf drog vi den till skotern där det var inte så mkt vatten, och satte oss och pappa körde hhem, först trodde jag att vi skulle stanna hem, men pappa skulle bara fara hem och byta skor, dett skulle jag oxå behövt, men har inga andra vinterskor  :/
Sen for vi till Rävhusberget, eller i sandtaget där och åkte bob  madrass och sånt :D Det var skit kul!!!!!!!! ;]
Där fikade vi och hade det mysigt, men tro mig, det var inte kul att gå uppför backen!
 Det var ganska brant backe och ganska mkt lössnö..
Sen efter att varit ute , ja , vad kan det ha vart? 5 timmar?
Ja, runt nåt sånt. När vi kom hem ville jag och Pajjo fara och hälsa på mamma på hennes jobb, och när vi äntligen kom dit så var det typ inga abarn där, så vi jhälpte til och städa och sånt så mamma skulle få komma hem tidigare, efter det for vi hem och åt middag sen skulle Pajjo fara hem , men jag tyckte det var lite väl tidigt, klockan var bara 18.00 ! Vi for och hämtade brorsan, och sen slöade jag hemma.
Väntade oxå på att få svar om Melle skulle få följa till Arjeplog elr inte.. Och det fick hon! :D JIPPI !!

 Idag vaknade jag 10.10 ;] <klev upp packade min väska (det som var kvar, hade redan packat lite dagen innnan) och gick ner och skulle äta, gjorde mig klar och slöade ..
Sen var jag så ivrig att komma iväg så jag for till Melissa och väntade och kollade så hon inte hade glömt nåt ..
Sen for vi till Hörnan eller Tempo eller Handlar´n ( Den affären har bytt namn tre gånger , så jag vet inte vad jag ska kalla den nu ..
Vad tycker ni om att den har ändrat namn tre gånger??
Jag tycker det är enormt förvirrande! Ojjsan, nu vart det lite förvirrande!! :S :P Sen for vi till bussen, och vi hade det det väldigt bra men trångt i bussen :]
Lyssnade på musik och läste bok, kommenterade alla passagerare (eller hur det nu stavas) och snackade med Melle :D När vi kom ´i land´ så hämtade Fredde oss( Min kusin Annas pojkvän) och vi for hem och åt Spagetti och köttfärssås , Den var jäääääääätte gottttt! ;] 
Kollade på deras hus (som jag aldrig har sett) och det var riktigt mysit!
  Sen när alla var klara for vi på DollarStore och där var det som vanligt väldigt  mycket att välja på!
Men men  det var iaf kul att kolla litte och köpa lite, (var tvungen att behärska mig, ville ha ALLT!)  och sen bar det iväg till Arjeplog ( träffade tyvär inte Kevin Borg .. :/  eller ens såg röken av han )  och nu sitter jag här med Melissa som är otålig och inte vill att jag ska blogga i flera år xD
Men jag måste få berätta att vi ska vara hundvakt och det ska nog bli kul, för att Sarek , Dolly, och Topsy är mina änglar! Jag älskar dom! Men nu ska jag sjunga singstar med alla häär och mysa (även fast det bara är torsdag(men det är ju faktist sportlov!) men men)

(Orkar inte lägga till någon bild idag.. :/  )



Haresuperdupermegajättemysigtiallavärldenshörn! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0