Hem ljuva hem

Hejjsan allihop!
Nu är helgen och Arjeplogsvistelsen över, den var kul, och mycket mycket rolig, det vill jag verkligen göra om! :] Bussen hem gick bra, men inte om man är kissnödig, och inte vet att det finns en toa på bussen .. :/ Iaf så har det vart en super vecka, med många uppleverser , många roliga många intressanta, och ganska dyrt xD

När jag kom hem så såg jag ett brev på bordet som var adresserat till mig,, så jag gick och öppnade det . Det var från folktandvården i Skellefteå ! Det stog att jag skulle komm till Skellefteå lasarett pch göra den dära oprationen i munnen, dom ska typ skära i gommen och klistra fast en grej i en tand (som inte vill komma fram och sitta fint i min mun) och sen typ ska en guldkejda hänga, och den ska dom dra i typ en gång i månaden eller nåt sånt( som jag fattar nada av). Sen ska jag få tandställning oxå (som ni säkert redan vet) men när de vet jag inte ..  Men nu så alla så ska jag gå och sussa för bussresan tog verkligen kol på mig!

(har ingen bild.. SOM VANLIGT?)

Harebra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0