Arjeplogsmarknad :D

Hejsan världen!
Idag så skrev jag ju på morgonen, och att Maritha var borta, och det var hon, men det roliga var att hon hade farit till samhället och Ida xD
Iaf så kom hon tbx, och då var jag och Melissa redan klara så då följde vi med hon ner till samhället när hon skulle dit, vi skulle hämta Anna och Ida :)
Sen kom jag på att vi skulle ju gå på Marknaden! Så då gick vi nåt varv runt markanden och jag hittade en jätte mysig och snygg rosa ylle mössa som jag tycker jag passar ganska bra i :) men jag hittDE oxå örhängen som var jätte söta( som mamma säger ) .
Sen gick vi runt marknade, och vi åt souvas oxå, tror att det var Melles första :D
 Tror hon gillade den :)
Sen gick vi runt och  vi har precis kommit in till kusin Idas 2:a :)
 Just nu sotter vi med varsin bärbar lyxdator ;]
Dom har webbkamera! :D
Så nu sitter jag och chattar me ala jag kan komma åt :)
Men varmt är det här! xD
 vi några varv runt den och jag hittade en jätte snygg ylle mössa :D 
OCh jag hittade ett par örhängen som var jätte söta örhängen ( som mamma säger).
Ska titta på film och mysa hela kvällen!
HArebra! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HALLONMÖSSA

2009-03-19 @ 20:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0