Idag är den dag som jag inte vill ska vara den dag som jag inte vill ska vara den dag ska vara ....

Hellu världen!
Idag hade vi en konstig up, Cickie var inte på skolan, hon var på semester, så vi fick läsa själva :/ hon brukar egentligen läsa  Huset vid vägens slut , ..
Iaf efeter det hade vi bajs svenska och Cickie var ju borta där med så då hade vi en vikarie, och de flesta killar bytte plats så dom skulle få sitta bredvid varandra, dom tog chansen när den kom atttt sitttta bredvid vvvvaran och stöka .. ! :O  :]
Det var ganska jobbigt!
Menn iaf efter det hade vi rast i 30 min (iaf dom som inte hade tagit rast innan) , sen  hade vi Hk :D
Vi fick välja vem vi skulle vara med, så jag var med Pajjo :]
Vi gjorde nån slags pastasallad med korv !
 Ganska gott, men vi glömde he i vatten i salladen, så den vart ganska stark .. :/
Efter det hade vi lunch (ganska dåligt tajmat, hk sen lunch, man e ju inge hugrig när man har ätit på på hk:n .. :S )
och det var fiskgratäng och potatis, det var .. jag vet inte, åt fil, eegentligen brukar jag ta fiskgratäng, men idag hade jag ingen lust xD
Sen skulle vi ha bajsmatte, och jag jobbade typ inget, för jag var allt annat än intresserad xD
MEn tillslut tog jag kontroll på mig själv och gjorde några tal ..
Sen hade v
i kemi, och vi skulle göra ett diagram på de som vi gjorde förra lektionen på datorn och de var aganska  .. ja vet inte vad!  MEn våran dator (våran = Sofia Emma Frida Jag) dampade och tog typ halva lektionen på sig att starta , men vi hann klart iaf :D
Sen När jag kom hem stog Nova  (grannflickan som e typ 4 år) och vinkade till mig i fönstret  och då vart jag glad ( :D ) så då vinkade jag tbx  ;]
Nu ska jag göra bajsspanskaläxa :/

Dagens bild --- >

 sööt va?? (a)


HArebra! ;]

Kommentarer
Postat av: Stella

Hej!



Jag hade bara tänkt ge up lösen till folk som har ätstörning eftersom tänken med lösenordet var att inte lika många skulle komma åt den och få samma tankar som jag. Så jag ger helst inte lösen till dej.



Kram. Ta hand om dej!

2009-03-10 @ 17:57:24
URL: http://memyselfandana.blogg.se/
Postat av: Emma

sv : okej , bra :)

2009-03-10 @ 20:27:52
URL: http://emaap.blogg.se/
Postat av: lingonsyltochbrunabönor

Nu vart jag också sugen på pepparkaka.

2009-03-19 @ 20:51:21
URL: http://lillellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0