Idag var det..

en ganska normal dag ..  eller rättare sagt ganska icke händande dag :/ Hade ont i mage  och låg och såg på tv hos mormor .. Prata med mormor om min morfar (han är död :´( ) och ja, bara myst med atttttt ha mormor för mig själv :) 
Men jag följde med mamma och Karin ( och valpen Molly) till Skellefteå till moster Birgitta :D Där gjorde vi typ inget, de vuxma snackade om allt och jag försökte slå rekord i Biggans stenålders mobil spel :D Gick int så bra..  
Vi var och hämtade Carl hos Emil och Adam, och ja, jag myste och kliade katten Benny , han är typ katten Gustav, han är lika rund (och gó) och lat ;] Hihi :P
Sen for vi och köpte lite godias till Melodifestivalen, och for hem och såg på de, (med stor förväntan på H.E.A.T) (iaf jag!).

Angående Melodifestivalen så tyckte jag absolut INTE rätt låt vann hela skiten! :@ VAd var dert hon hette? Malena elr Marlena (osså nåt i efternamn)? Eh, skitsamma, låten sög och opra tillhör inte Melodifestivalen!!
 Men tur var att inte Caroline af Ugglas låt vann! ( Snälla, snälla ) Den var alla fula ord plus alla andras ord som jag kan komma på!!  

Imorrn kommer pappa troligtvis hem :D Han har vart i fjällen sen onsdag .. Eller i Vouggatjållme med grannen Jonas och moster Maritha och hennes stora barn :]  Hoppas dom har haft de bra, men längtar tills han kommer hem, det blir ju liksom tomt hemma, nnär inte båda föräldrarna är hemma .. Bara en av dom, men det funkar ju najs oxå ;] <3



Dagens bild --- >

  Kanske dom får se nåt sånt här?



   Det här kan jag lova, det ser dom enormt mycket av! :]



puss & kram


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: de finns helt klart bättre låtar=) men vi får se hur långt vi tar oss med den :)

2009-03-15 @ 12:35:44
URL: http://palmqvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0