klockan 11.11

Hejjsan världen!
Igår var det riktigt kul!
Vi sjöng singstar för full hals och jag träffade en ny person :D
Han heter Con, (stavas det med C eller K? ) Con Lundberg tror jag nämrnare bestämt ( efernamnet stämmer kanske) och han jobbar som fritidsledaare på kåken här i Arjeplog :)
Han var jätte rolig, men han sjöng inte så bra xD
 Eller alltså han vann ju över oss andra några gånger, så lite bra iaf :D . 
(oss andra = Ida, Anna, Fredde, Melissa , Stina(( jag )) )
Hihi, Fredde tror jag oxå vann några gånger, :D
Eller alla vann nånn gång ;] 
Evelina får inte komma hit! Och jag vet inte varför! Men jag tyckeer faktist hon ska få komma hit! ..
Iaf så gick vi och la oss runt halv 4 !! Och Melle somna som en stock, direkt hon la ner huvut på kudden xD Fast det gjorde väl jag med (efter att jag läst ut min jätteproffsiga bok ) .

Idag vaknade jag av att Maritha ropade på mig, eller ropade försiktigt, runt 10 .. 
Sen  orkade jag inte öppna ögonen, så Maritha trodde väl att jag fortfarande sov, men det gjorde jag inte, och sen så hörde jag att ytterdörren öppnade och stängdes, och ja, sen vet vi inte vart hon är, och hon har inte mobilen med sig!! :O  Undra vart hon är .. 
Iaf så  ska jag, Melle, Anna, Ida, Fredde(?) och Maritha (?) fara till samhället och marknaden och handla lite till ikväll, och hyra en film,  för vi for ju hit för att vara hundvakt, men utan lite mys blir det ju inge kul! ;] Vi ska vara hundvakt på kvällen, inte på dagen, då får vi göra vad vi vill :T
Nu ska jag överlåta denhära manicken till min underbara väninna ;]

Vill ni lyssna på en bra låt?
 -Ja, elr nej?
- Ja!
 -okej :D

 Den var med i melodifestivaeln förra delfinalen, --- >  .................................


Harebraidärivärldensallasmåmysigahörn! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0