Najs(ig) dag ;]

Heluu everybody! ;]
Idag har det inte hänt särskilt mycket, hade tänkt vara med Sitthiphon, Ellen och Arvid, men Arvid kunde inte och inte Ellen heller, hon var i Lövånger hos Ella ..Så då får jag väl hitta på nåt annat, kanske längta tills Celia kommer? Eh, jag vet inte .. Vill nån vara med mig

Gjorde boknörndstestet, och jag var 69% boknnörd xD hehe, ganska kul!  Har prövat att lägga upp det som man  ska kunna göra, men våran datorn har ju typ hyperdamp, så det funkar it .. Men ni kan väl göra testet så jag ser om jag klår er i att vara boknörd! xD  Hemsidan är en rad neråt, men den syns inte i inlägget :/
http://www.barnensbokklubb.se/bbk2/boknordstestet/
69%
hade jag somsagt ..

Kan stolt säga att jag läste ut en 247 (lång) sidig bok (igår) , har läst den i en vecka :D Vet, det tog ganska lång tid att läsa den,, men jag har vart så jätte enormt mycket trött på kvällarna .. (det är då som jag oftast läser)
Har precis börjat på Slaget om Eragon , brorsan rekommenderade den till mig, har hunnit typ 12 sidor, så jag kan inte säga så mycket om den .. än.
 
Dagensbild --- >


JAg vet, inte stor bild, men jag hittade ingen bättre ..


 Verkar en brA? OM ni har läst den kan ni ju kommentera den :]

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0