Nyfunnen gammal friend :D

Hejj :]
Idag så hade vi up, svenska, (vi hade en vikarie som hette Urban xD och han var strange! xD )matte (som vanligt tråkigt, men jag hann faktist ganska ovanligt mkt! ) , lunch (som var ganska ovanligt god :D ), spanska, musik (fick damp på Björn, han trodde att jag typ ville förstöra pianot, men jag had bara ganska så stora problem med att komma ihåg vilka akord som var vars! Sen pratade han med mig som om att jag var en bebis som int fatta nåt! Åååååååh! :@ ) 
Sen slutade vi och jag gick hem, hade ganska kul på hemvägen med Lucas, Otto och Adam, (lite Ellen :D ).
Otto skulle putta mig i en snödriva när jag skulle böjja mig ner  för att ta lite snö (jag var helt omedveten om att han skull e göra de de! ), men jag hann precis ställa mig upp, så att han inte hann, sen ville jag putta tbx och han var inte lite lätt! xD
Sen stog jag still och han tog fart och skulle tackla mig, hehe, jag typ bara backade TVÅ steg xD
Men när Adam skulle göra de, så rörde jag mig inte ur fläcken !! xD :S
HEhe, de var ganska kul, sen puttade jag Lucas och Adam, de var kul ! :)
Sen började Adam och Lucas brottas, så Otto ville hoppa på dom, så jag tog hans mapp och han puttade båda i snödrivan xD
Sen när vi hade gått över järnvägen så sa Otto - Kolla en STOR trehjuling!
 Då kollade alla bak, och där var deet en STOR trehjuling! xD det var lite kul, men det allra roligaste var att när han kom närmare (trehjulingen alltså) så ropade han som satt på trehjulingen - Tjena StinaLina! Vad gör du hä? Vart haru vart och sånna frågar, jag svarade så artigt jag kunde, men sen när han for iväg exploderade jag av skratt!
För han har så rolig röst!
 Sen kändde jag igen han!
 Det var ju Alvas morfar!!!!
Hehe, alla typ exploderade av skratt, för det var faktist ganska kul, det låter säkert inge kul för er, men om ni hade vart med om det skulle ni nog ha gjort samma sak! xD
MEn nu så ska jag hjälpa mamma med maten och vicka lös en tand :D
Sen bär det av till teatern! :D
MEn innann det ska jag skriva om  varför rubriken är som den är!
Jag var inne på Apberget och så fick jag ett gästboksinlägg där det stog - Hejj, vet du vem jag är? :)
Jag visste inte det, så jag frågade det, och det var grannens barnbarn som brukar vara med när jag mindre!
 Det var ganska kul !
För vi lekte ganska bra ihop och jag var alltid så stolt att jag hade en kompis som heter likadant som jag ! xD Hihi :) Men men ..
Harebra! : *

Kommentarer
Postat av: emelieandersson

ah nice;D

2009-03-11 @ 19:32:39
URL: http://emelieaa.blogg.se/
Postat av: Ella

O.o! Tack för det! Du har en fin blogg XD !

2009-03-13 @ 17:33:56
URL: http://superellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0