Utedag

Hejsan alla!
Pajjo har sovit hos oss :D Vi hade jätte kul hos mormor! Fast vad vi gjorde berättar jag inte! Hehe ;]
Iaf så efter att vi vart hos mormor kom mamma och hämtade oss och for hem. När vi kom hem satte vi oss vid datron och jag skrev ett inlägg men det försvann :O ! Not fun..  Sen så åt vi en jätte läski fläskpannkaka för när den var i ugnen så bubblade den upp JÄTTE mycket! Det var inte nice.. Sussi och Jacob hälsade på ( mammas kompis och hennnes barn) . Sen åt vi chokladmuffins som jag och Pajjo hade bakat hos mormor :D  Det var jättegött! När vi hade ätit ville jag spela monopol så då spelade vi de, men det vaat in inge kul attt spela för brorsan levde  om, och Pajjo vart ointresserad av spelaet (jag med) så vi slutade. Sen gick vi upp till mitt rum och sjöng singstar , det var kul, vann nästan hela tiden :T  Sen så ville mamma att vi skulle bädda ut sängen så hon skulle få sova (vi lever om ganska så myckte när vi gör de xD ) , men vi ville sova på golvet så då tog vi överdraget på sofan och täcktet och ja, fär har vi sovit hela natten :D Det var skönt, (fast jag föredrar nog hellre att sova i min egna lilla sköna säng) eller bara lite skönt.  Sen såg vi Som man bäddar.. Den har jag sett tusen gånger , men ser den igen .. (inte för att den är så nice men ändå ;] ) Sen somnade jag runt halv ett.  Vaknade av att pappa väckte oss :/ Jag frågade varrför han väckte oss halv tio, och han svara för att vi ska fara ut med skotern. ( :D :D :D :D ) OCh nu gör vi oss klara för en Utedag :T 
Visst är min blogg tråkg? Jag menar, jag lägger aldrig ut några bilder .. Måste bättra mig! Men inte så lätt när man  är glömsk och aldrig tar med sig kameran! xD

Dagens bild ---- >



 Inte min typ av skoter körning precis!



  Kanske så? Nä, för sekigt!


 Kanske så med bobben? Vem vet? :P


Harebraidetunderbaravädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0