----------------------

Hejj, igår var jag på Melissas fotbollscup :] Träffade hennes familj där, och många andra. Var på Carls jujutsu uppvisning oxå, den var intressant att se på! :] Idag sov jag hos mormor :D Biggan var där me. Karin var där med Molly :D Hannnnn inte se på Talang :/ Var det bra? Vaknade nio imorse och kunde iinte alls somna om :/ Så jag såg på tv och sen hade jag lovat biggan att jag skulle gå med henne och Molly till Rönnskär och hämta hennes bil som pappa hade. Jag tog mina Heeleys och det var inte smart! Jag har jätte värk nu! Och skavsår. Nu ska jag slappa och kanske vara med Pajjo och Lucas sen? Eh, vet inte vad jag ska göra.. Vad ska Du göra idag? :] puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0