--------

Hej igen!
Har ätit middag nu.
Försöker ladda in bilder från mobilen ( oxå ) , men den dampar och som vanligt tror jag att det inte kommer att komma, men kanske, ska se,..

Börjat att tröttna på min header, och det, ska försöka ändra på den, fast med hjälp, för utan blir allt krasch!

Jag får typ aldrig kommentarer! Läser änns nån min blogg? :/

...............................................................................................................................................................................................................
Okej, nu har jag försökt ett tag,  men om ni vill ha bilder på min blogg så får ni allt ta och hjälpa mig att ladda in bilder från mobilen!! För det här går skiiiiiiiiiiiiiit! Och nu är jag ARG!
Nån som har lust och hjålpa mig?

Frasse bilder kan jag lägga in ---- >
 
Elr inte... Nu är inget som de ska med datorn, så nu funkar inget..  JAG HATAR SEGA DATORER OCH DE SOM DAMPAR, !!!!!!!!!!

PUSS & KRAM ! :]

Kommentarer
Postat av: Helenawj

Hehe, visst kan jag göra de :P

2009-05-26 @ 16:28:42
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0