hurra!

Hejsan! Idag fyller min brorsa år, 10 liksom, ..
Ska ge han lite godis, hoppas att han inte har godislöfte, för då blire synd om han! Hann inte köpa nån present, och är för snål för att ge pengaar  (a)

Har suttit och läst bloggar, hade 19 stycken som jag skulle läsa på , tog sin lilla tid..
Har slagit in godiset i folie, som nu ligger i kylen,. Har beodrat Carl att han inte på några villkor får gå in i kylen och nosa! För där ligger de, (det är choklade som inte får smälta)

Fick vet idag att vi inte ska ha nåt verb-prov imorrn :D  Skööööööööönt!
Hade utvecklingssamtal idag.. Jag svara typ bara med mm vet inte nej .. Intressant?

Sen sak jag typ fara och köpa glass på badhuset (a) dom har typ utförsäljning, så glassar som typ kostat 17 :- kostar bara nu 3-: !! Gode billigt!  ;D

Kanske ska spela lite dator och sen fira lillebror..

<<  mummsit

puss&kraaaaaaaam




Kommentarer
Postat av: Helenawj

Hahaha , jotack jag vet xD

2009-05-28 @ 16:28:13
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0