Jag vet, jag är inte duktig på att uppdatera!

Hejj, jag vet, jag är sämst på att skriva, det ska bli bättring på det!! I helgeen hade jag dansuppvisning, det gick bra, jag var gode nervös, men hade jättekul! Melissa sov hos mig, och vi såg på film, det var kul att få vara med henne lite oxå! <3 Idag var den nya killen (som jag har berättat om?? ) i klassen på up:n .. Han sa inte så mkt, men han verkar sjyst.. Vi hade ute gympa idag, visste inte om edt, och jag de tagit t-shirt och shorts! Lite kallt, och det var inte kul, jag fick två bollar på mig på gympan(vi hade foboll)! :/ På torsdag har vi orientering !!! :@ :@ :'( ... Vi hade håltimme på SO:n så jag for hem och satte mig på den kokheta altan, och läste, tiden gick snabbt, typ en timme hade gått och jag hade läst ut boken, så jag letade reda på en bok och började läsa, helt plötslig hade tiden rusat iväg och jag hade läst ut de mé.. Nu har jga precis börjat på en bok som är gode tjock, och den vill jag läsa ett tag, den är bra, läser Eragon .. Kan inte lägga upp nån bild, datorn/hemsidan elr nåt dampar så jag kan inte göra nåt annat än att skriva, kan inte göra typ nåt.. :/ Har skrivit om inlägget TRE gånger, för jag ville leta vart jag laddar upp bilder, och allt försvann! Och som sagt, allt DAMPAR (som vanligt?????? :@ )!!! Hoppas det fixar sig, för det blir inge kul att ha en blog utan bildeer.. :/ puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0