Länge sen? :O

Hejj på er alla! :] Det har hänt mkt sen sist, men orkar inte skriva, för jag minns nog inte allt :$ Men jag kan säga så mkt som att Ellen kom hem idag från Italien, hon var borta i en vecka! :O Jag var mitt i en mening (pratade med Sofia och Emma) när jag såg Ellen (imorse) och rusade fram till henne (:D) gav henne stor kram och var jätteglad! Idag var det nån från Umeå som kom till 6:or(na??) och snackade om Tobak och vad det gör med kroppen, det var väldigt intressant! Fast det mesta visste jag, och det var kul att slippa spanskan lite( vi hade 20 minuteers spanska) :] Hannn ganska långt på lådan idag på slöjden. På TISDAG byter vi till syslöjd, och Janne(träslöjdläraren) är 100 procent säker att jag ska hinna klart! :O Men jag är typ 30 preocent säker, för det går i snigelfart! Men ändå snabbt, för när vi började träslöjd (denhär terminen) så var MIN låda såklart borta! Och jag hade hunnit JÄTTElångt på den, osså var den borta! :@ Så jag var tvungen att börja om, men som tur var, var att Janne lovade att jag skulle få x-tra hjälp och få använda maskiner. Är fööre två stycken! Och dom gjorde inte änns om dom! :D Fast, jag har ju 'fuskat' ganska mnycket oxå.. Så jag är ganska stolt. Ska till Tandregleringen imorrn. kl 10. Ska sätta dit den j**la förbannade skit tandställningen ! Vill vara på skolan imorrn ju!, vi ska ha brännboll på gympan ( :D :D ) och på engelskan ska vi typ träna på provet ( som vi har på fredag)... Men, kanske jag ska dit? Vissa säger att man får jätte ont i munnen efteråt, och jag har ju ingen erfarenhet av de, så vad vet jag?? Kanske, kanske inte. På teatern var det inge kul alla var inte där, så vi kunde inte träna, och vi är tvunga att göra om den ( IGEN ) för en kan inte vara med när uppvisningen är, och det är bara två gånger kvar, så det blev ganska nervöst. På söndag ska jag på dansuppvisning på Anderstorpaulan/skolan (??) . Kom och se? Kl. 15 ... :$ Nu ska jag städa och träna på engelska.. :/ puss&kram :*

Kommentarer
Postat av: KusinIda

Jag hade gärna kommit och kikat på uppvisningen. Mne jag jobbar hela helgen. Kramar

2009-05-08 @ 13:38:15
URL: http://idisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0