LinaN

Hej på er alla fina!
Idag åkte jag med bussen me LinaN hem till henne :D Vi fikade och var ute..
En rolig sak hände -- jag skulle köra klockan, och när jag skulle sparka bollen till Lina, typ missade hon den, (jag sparkade enormt snett! ) och den for med ett pladask ner i de strömmande vattnet. Vi skickade Salle att hämta bollen, men han kunde inte få tag i den, utan for med den  längre ut, så vi var tvunga att skynda oss i båten, grabba tag i årorna, och ro ut, gick lite trögt i början, men sen bättre, vi fick tag i bollen, och rodde med något trötta armar hemmåt land..

Sen skulle Lina äta, och jag fick äta smaskigt spagetti och köttfärssås :D Sen kom glassbilen, så vi sprang och  kkkköpte glass :D Dom de valde var seriöst inte längre än mitt ringfinger, och tro mig, det är INTE LÅNGT! xD Men det var jättemumsigaa!

Sen skulle Lina till utvecklingssamtal på skolan så vi for dit, jag väntade utanför och läste lite skvallertidning (a)

Sen for vi hem till mig, vi var ute typ hela tiden, och hade skitkul!  ;]

Juste, var på skolan oxå.. Hade matteprov, gick typ bra, fast fattade nada på nr, 13 ... menmen.. Hann göra lite på byxorna oxå, sydde klaaaaaaaaart S:et , har en bit kvaaar typ ..
Vi fick kycklingklubbor och typ bulgur (nnåt mummsigt ris), det var jätte gått! Trodde kycklingen skulle smaka torrt och jätteäckligt, men det var hyfsat jättemycket gott! ;]
pprecis när jag kommit ut från matten och väntade på kemin skulle börja, så gick branalarmet igång, och som en ren reflex började jag gå ut, deet var ganska mysko, ..  Sen efteråt var det nån som sa att nån typ tjuvrökt elr nåt i uppehållsrummet i Caféteerian, och därför brandalarmet gått igång.. Sen gick jag till Kemin, men Janne sa att vi fick sluta, så det vart en halvtimma tidigare :D

Men nu mina vänner små, ska jag sussa , sör imorrn blir deet att jobba hårt i est:et,    för jag ska HINNA KLART byxorna INNAN vi SLUTAR...

Okej, kanske det inte brann så mycket, det brann inte änns, men iaf! xD

puss&kram, sleep sweet dreams ;]

Kommentarer
Postat av: KusinIda

Lät som ni hade det halvspännande med bollen.. :P Hoppas allt är bra med dig! Saknar er redan. ler

2009-05-27 @ 23:59:16
URL: http://idisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0