lite uppdatering och problem med tandställningen

Hej!

I fredags så var jag på stan me LinaN :D
Jag handlade lite stuff. De vart gråa team sportia byxor och en present till EmmaP som snart fyller år :]

Igår på skolan var de tungt, tror jag var febrig,  gick tillskolsköterskan, men hon var inte där, så jag frågade nån på expedetionen , och de tyckte jag såg febrig ut, så jag fick en alvedon, och tack vare de så klarade jag skoldan och shoppingturen, (som jag inte borde ha farit på, jag var trött som de ändå var, fast jag hade inte  hoppat över de, jag hade juh lovat! )

Efter att jag kommit hem , så tog jag på mig pyjamasen och kollade på tv och mådde skit..

Imosrse när jag vaknade var jag lite bättre, men låg och såg på tv och snörvlade ... ( inte så glad över att varra sjuk/förkyld)

När klockan var typ tre orkade jag klä på mig och vara social.
Låg ute och solade, fast med en bok framför näsan, typ i en timme :] sen åt vi middag och jag gjorde inte så mycket..

Fast då hände en grej som jag fruktade : min tandställnig krånglade! ska ta de från början ..

Jag satt och åt popcorn i soffan, när jag plötsligt kände nåt hänga, och sen fick jag som en pisksnärt i huvudeet, att tandställningen har lossnat!
Jag sprang till spegeln och gapade, och där fick jagse djävulskapet! Alltså, kort sagt, jag har inga tändeer på vänster sida, (förutom en, densom sitter längst in) och där kan de ju inte klistra fast några plattor, så där är det typ bara en "ståltråd",   och det var den som gick av.. 
Letade fram nummret till tandläkarn, men såklart var klockan typ halv tio på kvällen, och ingen jobbade, men jag pratade in ett medelande , så vi får se vaaaad som händer imorrn..

blir inga bilder idag ..

puss&kram  :*

Kommentarer
Postat av: emma

sv: gå på grönan, shoppa =)

2009-05-31 @ 09:28:29
URL: http://emaap.blogg.se/
Postat av: Helenawj

haha, men de får man ju inte glömma (:

2009-05-31 @ 11:59:25
URL: http://helenawj.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag måste vara med dig och Lina någon gång! :D (?)

2009-05-31 @ 12:57:52
URL: http://lillellens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0