lördag

Hejallaglada!
Igår åt jag min första bergsbynglass! Me moster Biggan och kusin Ida :] Tog en våffla, den var inte liten kan man säga! xD  de var jättemumma! ;)
Kusin IDa hade tänkt ta kort på de, men hon var så förvirrad att de inte blev så.. :] Sen for vi hem, ch då var Karin och Mollie hos mormor. De pratade ett bra tag och hundarna busade gode mycket! Sen for jag och Karin ut med hundarna, släppte de vid llill skogen utanför mormor..
 De första Sarek och MOllie gjorde var att typ springa 120 km/h   över vägen, och sen på stora gräsmattan, Frasse hände efter, men alltid 10 meter balkom xD
 Sen kom Ida ut och hundarna lyckades hitta en ' sjö' och såklart ( ! ) så sprang de och hoppade och blev blöta och luktade fysatan! När de kom in blev det duschen för deras del, och nya kläder för våran del!

Mamma och pappa kom hem igår :D Runt tio, halv elva tror jag.

Idag vaknade jag runt halvtio, utsövd och allt ! :D  Har lixom slöat idag, ska typ på nån agility sm elr nåt med kusin IDa, Biggan ( ? ) o mamma ( ? ).
Annars vet jag inte vad som ska hända idag, får se om det blir att vara med nån kompis.. Kanske..



puss

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hon har farit nu, men vi har vart med igelkottarna och hoppat studsmatta.

2009-05-24 @ 15:47:50
URL: http://lillellens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0