moster biggan

Hejj!
Sorry, har inte skrivit åp länge, men har inte  haft tillgång till en dator på ett tag, har vart hos mormor, för mamma och pappa är i utlandet..
I onsdags var jag med Emmap, när jag kom till henne var hon ute och tog kort på 'de blöta' ( de hade ösregnat lite iinnan ) , var ute lite och sen ar vi inne lite, och fixade så hon kunde lyssnapå Spotify, :D Sen for vi på ica och köpte Slush, mums, men kallt i mun, och ont i magen :/ Kollade på en fotbollsmatch, sen for vi hem till Emma.. Skulle vara hemma senast halv elva, sa mormor, var hemma 22.29  :D Gode tur jag hade? xD 
Igår hade jag teateruppvisning, det gick bra, fast på man hörde inget, sa Paulina, och hon satt ju nästan länggst fram! :O Vi hade mickar oxå juh! .. Menmen, hade kul iaf, och det är väl det som räknas?? ;D
Var med Paulina efteråt, vi for hem till mig, och spelade lite Monopol, men spelade inte klart, vi for och fiskade istället. Fast vi fick ingen fisk :/ .. Sen for vi till mormor och gick en promenad med lille Frasse fräs ;]  Sen såg vi på lite tv, sen for hon hem.. Imorse vaknade jag som vanligt av att Frasse hoppade upp i bäddsoffan och slickade mig i ansiktet. Han ville ut och kissa, så jag var ganska tvungen att slita mig upp, och tro mig, det var inte lätt! Jag var jätteovanligt trött..Sen somnade jag om tills klockan ringde , klockan var då 07.30  .. Åt frukost och fixade en tvätttid till Kusin Ida som ska komma idag,. Var ute och rastade Frasse och sen typ powerwalkade jag till busshållsplatsen.  :D  Sen har  jag vart på stan med moster biggan och köpte lite avslutningskläder, ett jätte rosa tunika och tights och sen några linnen :] vArt jättenöjd, åt lite lunch på viking med biggans, det var mums!  Sen for vi på Mio och köpte litee grejot å mormor,. Förästen, har jag sagt att mormor har gjort om? iaf så ha hon fått det jätte fint! Maritha har målat i stortoan, och hon har fått det hur modernt som helst :D Skitsnyggt!
Sen när vi kom hem gick vi en prommis med Frasse, som luktade fysatan av äckelbäcken, som han på nåt sätt har typ badat i :O Har typ legat i soffan och slöat med biggas dator sen vi kom in.. Skönt, fast skulle verkligen behöva vara lite social och vara med nån kompis, men, orkar inte.. Kanske..
Ska fortsätta slöa ett tag till och se vad som händer ..

 Längtar tills jag får smaska på sånna ^^

 Nice!

 Min slush, mumma! ;D

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0