söndag

Hejjpåeralla!
Igår spelade vi kubb, jag var på Kusin Ida och mammas lag ;D Vi förlorade, men de låg gode jämnt!

Idag vaknade jag tio över tolv, rekord elr vadå?? :O
Har inte gjort mycket, har laddat ner Spotify åt Ida, hoppas hon kommer att lyssna på det! Och gjort Ida medlem på Bloglovin, ( de hemsidorna tykcer jag alla borde vara medlem i! Det borde vara obligatioriskt!! ;]  )
Ska äta Korvstroganoff, MUMS! :]
Det är en geting i altan, där vi ska äta, och ingen vill ta död på den, förutom mamma, som tycker att vi är fjantiga som ärr rädd för sånt xD

Skola imorrn, det blir konstigt, tro mig, ni vet inte varför, så varför ska jag veta?

  < Getingar , Usch!


pusss..

Kommentarer
Postat av: Kusin Anna

ska köpa nå nya möbler åsså ska vi kika på nya möbler till toaletten =)

2009-05-24 @ 19:13:04
URL: http://annapanna.webblogg.se/
Postat av: emma

sv: jg hoppades det med, men du vet ju hur ag pratade :)

2009-05-25 @ 15:47:08
URL: http://emaap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0