20.07

Hejj!
Nu har jag himla tråkigt, tittar på datorer å mobiler, nåt som jag båda vill ha!
Men vad jobbigt å betala för de! ;]  Kollar runt på elgiganten.se å expert.se hittade en dator som var fiin ---> datorn
finfin <---
mobil hittar jag inte..
menmen, egentligen har jag ju båda sakerna så jag behöver dom ju inte, bara fick måste ha syndrom =P
Har himla tråkigt, skjuter på att börja påsvenska läxan, inte  bra, men den är ba såååååååååå tråkig!
Men ska nog göra en Sofia (hehehe), se på Idol och i pauserna läxa =P passar ganska bra, för jag fullkomligt HATAR reklam! man ser dom om och om igen! hela tiden!
menmen, nu måste jag skynda mig om jag ska hinna se början, har redan gått i cirka 7 minuter =P
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0