Alltså alla..

..alla som man ser på, mår dåligt. Ingen mår helt bra, ingen är helt problemfri? visst, så är det, men seriöst, alla bloggar man läser, alla har problem med sina kompisar, alla har dom bråkat, tagit paus eller av andra själ slutat vara å prata med varandra.. Har ni tänkt på det?

Alla har sina hemligheter.
En hemlighet som man inte tror att de bär på, för de döljer den så bra med sitt fejkade smile.
De mår inte bra.
Alla har vi någon gång haft det svårt, av alla möjliga själ, familjen, vännen, elr f.d vännen, killen/tjejen osv..
De vill inte berätta för någon, men vill ändå bli av med problemet, hur ska de bli det då kan man fråga sig själv!
Det jag nu skriver, riktar sig inte mot någon, bara mina konstiga tankar som har lust å visa sig för världen.

Jag har en bästa vän, många bästa vänner, å det är jag så jävla glad över! Många har inte det, å har massa dumma/konstiga tankar om sig själv kanske? Avundsjuk på andra över det dom har, för man inte själv har det. Å därför beter sig de dumt för det..
Livet är verkligen en bergochdalbana! Ibland så j*lva bra att man aldrig vill glömma det. Ibland så j*vla dåligt, att man bara vill hoppa framför ett tåg, känna smärtan för nnån sekund, å för att senare olyckligt försvinna från världen. Har ni kännt så någon gång?

Alla har de dom som de tycker bättre om, å mindre om vissa, kanske tillochmed hatar dom? Ja, så är det nog.
Men avundsjukan har nog spelat sitt kast där då.
Allt som händer, att man skiljer sig, bråkar, skaffar barn, giter sig, skaffar pojkvän, allt det bra och det dålga, händer nog pågrundav kärleken. Kärleken till sin familj är stor, för mig, för vissa kanske inte. En förälder har svikit å stuckit kanske? Eller att den som man litade på (mamma pappa oster faster mormor farmor morbror osv) svek en. Iaf, jag har levt nog länge för att förstå, Amor vincit omnia. Kärleken är oövervinnerlig. Eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Kusin Anna

OJ va bra skrivet Stina!! =)

2009-10-20 @ 20:20:11
URL: http://annapanna.webblogg.se/
Postat av: stina

svar Kusin Anna : hihi tack! Men, det är ju så? =P



Kram

2009-10-20 @ 22:22:26
URL: http://ztiinaaabergs.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0