äntligen friiday!

Hejj !
Idag vare jobbig gympa.. oritenering elr springa 1.7 km, tog oritentering ofc! det var seriöst minusgrader ute, och där kom jag med t-shirt å långkallnigar å shorts , gode kallt de var, men jag fick upp värmen sen..
Sen vare svenska, lunch, bild å up.. Typ inge roligt på skolan idag..
När jag kom hem satte jag igång GuitarHero (stavning?) , det var ett tag sen (hemma, inte på skolan) man spela de! Ganska så kul när man väl kommer igång! =P
Sen ringde  mamma å sa att hon skulle bjuda mej  på badet, å mELLE ick följa, å innan de ska vi till sibylla, å ba köpa nå "mat" (skräp"mat")..  sen ska vi till bade..! :D
Asså undra egentligen hur länge de var den jag bada där! typ ett år sen! badade inte förra året nåt, varken på vintern elr sommarn elr nåt, kanske två år sen ? eeh, orka tänka, lediiig nu juh! =P
Men nu måste jag skynda mej attt packa, så hon inte blir överväntad =P
XoXo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0