BodaBorg

Hejj!
Här sitter jag, i morgonrock å blött hår, med handduk virat på huvudet! Trött som satan i armarna men lycklig å stolt över de 9 stämplar vi fått!
HAhhahahahaha, det var jättekul!
Vi kom dit 12.15 å 17.30 satt vi i bilen påväg hem xD  så måååååååånga timmar där inne!
Men jag måste säga, att det var jättemycke folk där! En som fyllde typ 30 men såg ut som 50 var där! om ni undra hu jag visste han fyllde 30 var för på ahns tröjjsa stog det med svarta bokstäver Anders 30 år IDAG!
elr vare Anton? eeh, nå namn iaf =P
Alltså jag är jättestolt över stämplarna, för vanligtvis bruka ja (å mitt lag, ) ba få ty 4 elr 5 stämplar!
Nu måste jag klä på mig å sen sticka till Marianne och Janne =P

XoXo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0