Godmorgon!

Hejj!
Idag känner jag lite mer utvilad.. Det är bra, för jag måste klara provet i engelska, elr "testet"  =P
Idag är det inte så jättedåligt vädeer, bara lite molnigt å kanske blåsigt?
Idag på skolan blir det att somna på so:n , ! för det är så jävla tråkigt ... hur orka man änns undervisa allt dedär? kunna grekiska skulle man ju vilja kunna, men inte de andra! =P
Nån som vet varför Bloglovin inte funkar?? bajjs, nu måste jag ju komma ihåg alla bloggar, å det gör jag ju inte, så det blir att läsa blogar idag, för jag är väldigt dålig på att komma ihåg typ tjugo bloggar, elr prenumenerar jag på ännu mer? :O
Kolla här så ska ni se vad jag menar!
Eller det kanske bara är min dator som krånglar, eller internetanslutningen som strejkar?
Men nu måste jag börja tänka på att få något i magen å kanske titta på engelskan en sista gång, ..
hahaha, när jag skulle leta en bild, kolla vilken blogg som kom fram då! xD http://hobbyoriginell.blogspot.com/2009/08/bloglovin.html xD


XoXo


Vet ni inte vad detta är ännu?
komihåg, länkining i två dagar om Du gissar rätt!
Och jag ändrar mig, tills imorrn håller denna "gissa-vad-som-är-på-bilden" grejjen !
tänk så hårt att geniknölarna går på högvarv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0