Godmorgon!

Godmorgon!
Måste börja med en ganska rolig grej som hände igår kväll !
Jag har som sagt tandställning, (räls) å har inte tappat alla mjölktänder än (suck) å hade en lös tand som jag har vickat på i ett par dagar , å igår när jag vickade jag lite för årt, plopp! bortaaaa! men, grejjen är ju den att, den satt fast i tandställningen! xD det bödde, å blödde, men den satt fortfarande fast i den! jag försökte ta löst den, men, den är ju fastlimamd, så det var ju inte så mycker värt det, men jag  tänkte jag har itne tänkt sova med en död grejj i min mun! (haha, tänkte typ på att jag hade ett lik i munnen, för det blir ju så? den kan inte växa elr nå mer..)
Ska fara nu, ska till tandläkaren!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0