godnatt..

.. på er då..

Tacopajjen var himla gó! Måste berömma mamma med många tomtaer (tomater är mycket godare än stjärnor, inte för jag vet hur stjärnor smakar, men iaf =P   ) !
Efter de kom Pajjo igen, då satt vi vid datorn, sen for vi till Pajjo, för hon skulle hämta sina sova grejjor, ja, hon fick sova här =P sen tilll macken, sen Melissa, sen Alba (klubborna på Alba är dom bästa!) sen hem..
Äntligen hemma så spelade jag å Pajjo lite Yatzy, (Jag vann ! =D) sen bastade vi, å shiiit vad skönt de var! Kunde knappt andas där inne, men det är skönt nu efteråt, efter en kall dusch ^^
Sen nu så ligger Pajjo säkert å nästan sover, medans jag sitter här, hade bara tänkt stänga va datorn, men var tvungen å blogga lite, hihi (a)
Nu ska jag gå till Pajjo, prata lite, (nejj mycke!) å sen sova.. =P
XoXo


<--- ett plus om vi  hade haft en sån på gården ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0