godnatt..

.. med er då..
klockan är rätt så mycke, å jag är helt slut efter badet! Det var ksitkul där! Och det bästa var att det var typ inga där! int änns tio pers samtidigt! 6 som max! det var jätte kul, kan jag bara säga! men dom har höjt entern, från 20 till 25 kr .. dåligt!
Hur som helst vill jag göra om det, komihåg det Melissa! ;]
Imorrn, elr ska jag säga idag? iaf så far vi inte till Arvidsjaur.  Buhuhuhuuuuu! menmen, får väl hälsa på de andra sen ..
Nu är jag jätte trött (som om att jag inte har sagt det hundra gånger??) å ska sova strax ..
Juste innan jag gick till datorn såg jag en film, Bring it on ganska så bra! hehe, jag gillar tjejiga gilmer, annat oxå, men just sånna som typ cheerleder (stavning?) osv, skitmysigt å se på helt enkelt! =P
XoXo




Kommentarer
Postat av: Melissa

Haha, självklart syster :*<3

2009-10-03 @ 21:16:18
URL: http://mellzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0