hej sängen hejdå datorn

"Godkväll" !
Idag efter vi varit ute å försökt flyga drake (som absolut inte gick) så tog vi lite kort å frös..
Sen hade vi tänkt se film, men det vart att baka shokladbollar istället.. Och eftersom mamma å pappa hade se-på-film dag å slöadag så tyckte mamma att vi skulle överraska dom med nån gó middag, så då vart det att göra Pizza :D
Mömsigt! ;) det vart en riktig god pizza måste jag faktist säga er! fast, brända kanter
Efter att stått två timmar i köket så ja, jag är helt enkelt väldigt nöjd! fast jag skärde mig i fingret å Pajjo brände sig ungefär vid ugen, menmen, vad gör man inte för att glänsa?? ^^
Sen hann vi inte äta chokladbollarna som vi gjorde, men dom ksa hon få smaka på dom senare!
Mamma var nog riktigt nöjd med maten, för hon tyckte vi skulle laga mat nästa helg oxå! xD
hahahahahah, kul, jag som aldrig (nästan) gjort mat själv, (elr utan vuxen, på skolan räknas inte) ska nu göra åt hela familjen, med Pajjo då förstås, men vi jobbade riktigt bra ihop! Bra jobbat Paulina! =D

Sen for Pajjo hem, å då ville mamma å pappa fortsätta se film, så då såg jag Irene Huss - Guldknoppen (elr nåt sånt??) med dom, riktigt bra film kan jag säga er!
Nä, nu ska jag dra mig mot sängen, motvilligt, men ett måste, skolan börjar ju om imorrn.. -.-

Kan passa på å säga att vädret är fortfarande uselt här, det regnar, pissregnar, blåser mycketmycketmycket hårt å inte varma vindar för den delen!

XoXo


så såg våran ut, fast betydligt fyrkantigare, å ännu mer fyllning =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0