hemma

Hejj!
Hemma igen!
Hos mormor åt jag kroketter å kött mömsigt! Hann träffa MIN kusin Anna =D mysigt, kan säga att de var ett tag sen "/ asså snacka vad jag fick arjeplog längtan när jag så anna! (fast hon bor ju inte där, men hon hör ju lixom dit, om ni förstår?) Måste hälsa på dom, SNART!!
Idag hare inte hänt mycket..
Vanlig skoldag? jaaa.. Fast, vi hade elverådsmöte (även med suppliangerna) å tog upp de undomsfullmäktige skulle jobba med, å jag kan säga det var en hel del som jag tyckte var bra! hahaha, speciellt "egen dator" prylen ^^
Eftersom jag är elevrådsgrejj så är jag automatiskt elevskyddsombud oxå, så jag ska på nån kurrs i Ursviken imorrn, direkt på morgonen..
På fredag ska 5 st från skolans elevråd till E4an i stan å "motionera" (ge förslag tror jag de va??) typ halva förmiddagn, å jag (stackars mig =P ) missar gympan, som är BAD då! xD
Imorrn ja, tandläkarn punktpunktpunkt ... ... 08.40 ska vi stå vid bussen vid skolan för att åka till Ursviken, 09.10 ska jag vara i stan hos tandregleringen! piss oxå! missa ju de, lite av början iaf "/
Nu ska jag smsa Melissa. btw, read hers? http://mellzans.blogg.se/

XoXo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0