Hemmaaaaaaaaa (bra sång?? not..)

Hejj, har enormt tråkigt, som in kanske märker på rubriken??
Iaf, mamma fick ett samtal för kanske en timme sen, å hippsvipps så ska hon till sista möjliga bussen till Arjeplog för att var med på hundkurs! :O ... kul för henne å Frasse, men jag då? Jo, jag ska till BodaBorg imorrn! =D med Ellen å Jojje, nån mer? nnja, vem vet jag inte, men kanske nån nmer? =P
Så då när mamma ska bort (elr redan sitter på bussen) så vart det ingen middag, så vi äter på sibylla.. Och jag tyckte det var enklast om jag följde med på Calles jujutsuträning, för vi äter dirren efter de..
Så nu måste jag fara! skriver kaske mer om daggen ikväll =P
XoXo



hamburgare, blire till middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0