idag har det vart en..

..väldigt ointressant dag!

HAr inte gjort mycket..

Pajjo var tvungen å städa, så jag vart lite "göra-nytta-Stina" helt plötsligt, så jag dammsugade mitt rum, dammade ur min matta som inte blivit urdammad på säkert en månad, å vill ni veta hur mycke damm som samlas där då, när man har en hund som är verkligen förälskad i mattan??

Jo, "svårt-å-andas" så mycke damm!(ja, jag har astma) Inte undra på min hosta om kvällarna senaste veckorna! Att jag inte tänkte på det! *suck*

 

Har sett på en film idag, såg kanske från mitten, men den var iaf bra, hette töp, Titanic la lic eller nå på TV 1000 NORDIC .. Den var faktiskt bra!

 

Sen har jag ätit middag, ChiliConCarne (stavning?) å ris + mackor i ugn me smält ost, mömsigt! Det som ärstörande är att mamma å pappa har en hemlighet! Nåt som handla om mej, tror jag. Vi snackade först Skolresa (mamma å pappa är som väääääääldigt insatta i den) å sen vart de resor, å då börja pappa snacka om nån resa som var billig, å mamma, "nej et går inte för att då.. ojj det får jag ju inte säga!"  ååååååh, joooobbigt! jag som är så nyfiken! Inte får jag veta heller! *suck* fast det braiga är ju att de handla om mig! xD I know, I'm soooo ego! xD

 

Nu ska jag orka fortsätta städa, kanske slipper jag, å förljer mamma å hämta Calle?? Då slipper jag,  mamma kanske har lust å hjälpa mig? =P

 

 

 

 

 

XoXo

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0