lördag å Melissa å Pajjo

Schabba alla !
Morgon började med att två hundar väckte mej, hahah, dubbelt vaknande! ;]
Efter jag ätit frukost gick jag å la mig å läste, kände verkligen inte för att klä på mig, så det vart mysa med bok en stund. Sen förstördes stunden, av Melissa =P Sen Pajjo som ville vara med mig, och det kan man ju inte tacka nej till!   ^^
Så då spela vi lite gh å spelade Alias för barn .. hahha, kuldom hade! men jag var på depphumör, så jag hade inte så speciellt kul, men det var kul å se dom ha kul!!
Sen gjorde vi lite annat grejjs ..
Nu ska Melle äta hos mig, Pajjo skulle äta hemma..
Till middag blir det TacosPaj, det låte inte gott, men måste smaka.. annars vet jag ju inte det verkligen smakar? ^^
Nu sitter jag och MElle här, ska kolla på ett teaterläger, som jag var i år, nästa år får hon nämligen oxå följa med =P Såå då kolla vi lite om de..
Ska ner å äta nu!


XoXo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0