mömsigt

Hallådär!

 

Idag har det vart kul, jag å Melle satt vid datorn ungefär halva dan, men efter de var vi på Ica för å handla till Salladen vi skulle göra, sen hem, göra Sallad (som för övrigt  var supergod efter mina superkryddor!) å mumsa i oss de.

 

Efter vår goda middag stökade vi bort de lilla som var kvar å sen gick ut med FrassE, det var väldigt mörkt ute, å kallt! huuh, !  Vi gick ner mot hamnen var där, å sen gick vi förbi där mamma å hennes jobbarkompisar satt å åt, på Ombord ,, hmm, är det gott där? själv har jag aldrig ätit där, men det verkar mysigt iaf! Mamma kom ut å prata med å oss, å jag tror hon skrattade mer än vad hon pratade! vad hon skrattade åt får jag inte säga för Melissa, jag skulle bli strypt, stympad osvosv om jag sa det! xD hahahahah, det var faktiskt lite kul Melle! =P

 

Sen gick vi våran "långa" runda (40 minuter) å sen hem, spelade gh å sen var Melle tvungen å fara hem"/

Jag skyndade mej å fixa ljus å lite sånt så mamma å hennes kompisar kunde komma hem till nå mysigt! Hade typ 2 minuter på mig, men de gick! =D

 

Nu sitter de där nere å skratar  varannan sekund, de verkar ha trevligt, kul för dom! Men jag har inte så kul, har ont i nacken å ryggen, å har tråkigt, msn funkar ju inte, så där kan jag inte vara inne "/ försöker lära mig lite hur man gör på devote, fixar till bloggen osv, men jag fattar inget! Nån som har lust å hjälpa mig? ......................................................................................................................................................................


Kommentarer
Postat av: Melissa

du vågar inte säga det för dådu!

:D

Haha du vet inte vad jag kmr berätta då!!;D

2009-10-18 @ 20:06:32
URL: http://mellzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0