now i'm home,

Hejj!
kom just hem från att somsagt kollat på lillebrors jujutsu-träning! Det var kul som vanligt, men de var ganska få, menmen..
Hahah, intressant ^ va? =P
Iaf, efter att suttit stilla en timme (kanske längre??) så har jag himla ont i rumpan! hahah, och inte pratat på en timme, alltså de ju fan rekord typ! ;O
Idag på skolan vare inge ovanligt.. elr jo, juste! Jag börjar om, ..
Jag vaknade klockan 06.12 å ringde mamma å klagade på henne för hon inte väckt mig, fastän hon lovat de! sen fixa kläder osv, sen in i duschen, fixa håret frukost, läsa horoskop, toapaus (fixa håret, borsta tänder osv..) , skrivqa här, slänga ihop gympakläder slänga sig på cykeln å pang ! iväg till tandläkaren! väl där träffadee jag Sofia å Lovisa B =D haha kul, nån å prata med!
Sen tandläkaren ofc, å gympa, som faktiskt var kul! vi gjorde inge jobbigt, Flaggleken heter det.. förklarar det nåt? njaa.. men palla förklara! ;]
Sen skynda hem, för jag glömde svenska läxan hemma "/ sen (många sen? joooobbigt!) svenska, lunch, bild å sist men inte minst UP =D
Där skulle jag å Pajjo, (jag är elevrådsgrejj å hon min supliang, stavning?) typ sortera alla post-it lappar som fortfarande satt på tavlan, i högar elr vad man nu kan kalla de.. haha, lite kul ^^
Efter skolan for jag hem.. hände inte så mycket mer än vad jag har skrivit innan =P
Men nu ska jag göra lite annat, typ umgås med lillebror? =P <3
XoXo
Edde spark!


Btw, glömde lägga in inlägget, kom hem för ett bra tag sen nu =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0